۱۶ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۳۵

فرماندار کنگاور:

تعداد موارد بستری براثر ابتلا به کرونا در کنگاور افزایشی است

تعداد موارد بستری براثر ابتلا به کرونا در کنگاور افزایشی است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در شرایط قرمز کرونایی گفت: تعداد موارد بستری براثر ابتلا به کرونا در شهرستان کنگاور افزایشی است.

فرزاد الماسی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازار شب عید، دورهمی ها و دید و بازدیدها و برگزاری مراسمات عروسی و عزا شهرستان کنگاور با اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی گرفته و زنگ خطر برای شهروندان این شهرستان به صدا درآمده است.

وی افزود: روند ابتلاء به بیماری کرونا در شهرستان کنگاور افزایشی است و با بستری شدن ۱۱ نفر دیگر از مردم در روز گذشته در بیمارستان شهید چمران این شهرستان، تعداد موارد بستری به ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سلامت مردم در اولویت نخست قرار دارد، تصریح کرد: مشاغل گروه ۲، سه و چهار در شهرستان کنگاور تعطیل و ورودی و خروجی‌های این شهرستان در حال کنترل است و پلاک‌های غیر بومی باید هرچه سریع‌تر این شهر را ترک کنند.

الماسی بیان کرد: همچنین فعالیت تالارهای پذیرایی ممنوع اعلام شده و بر رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی مانند منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد نظارت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها و حضور در مکان‌های شلوغ را هر چه بیشتر جدی بگیرند تا تعداد مبتلایان کاهش یابد و شاهد فوت عزیزانمان نباشیم.

کد خبر 5181249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha